Vegan Κέϊκ Σοκολάτας


Θεϊκό Σοκολατένιο βίγκαν κέϊκ που δεν πιστεύεις ότι δεν έχει μέσα αυγά, βούτυρο κλπ. Είναι αφράτο, νωπό και λιώνει στο στόμα με πλούσια σοκολατένια γεύση.


Μπορούμε να το φτιάξουμε σκέτο, να το πασπαλίσουμε με ζάχαρη άχνη ή να ρίξουμε από πάνω γλάσσο σοκολάτας.
 


Υλικά:
2 κούπες λευκό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1¾ κούπα μαύρη ή καστανή ζάχαρη
1 κ.γ. μαγειρική σόδα
¾ κούπα σκόνη κακάο
1 κ.γ. αλάτι
2 κ.σ. μηλόξιδο
¾ κούπα ηλιέλαιο
1¾ κούπα κρύο νερό
1 κ.γ. απόσταγμα βανίλιας

Παρασκευή:
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 190˚C

Βάζουμε σε ένα μεγάλο μπολ τα στερεά υλικά μας και τα ανακατεύουμε καλά.


Μετά προσθέτουμε τα υγρά ένα ένα την φορά, ξεκινώντας με το λάδι και ρίχνοντας το νερό τελευταίο. Ανακατεύουμε καλά το μείγμα με μία ξύλινη κουτάλα μέχρι να έχουμε ένα ομοιόμορφο παχύ μείγμα. Μην το παρακάνετε όμως με το ανακάτεμα. 


Λαδώνουμε και αλευρώνουμε την φόρμα μας και ρίχνουμε το μείγμα. Ψήνουμε για περίπου 50 λεπτά ανάλογα τον φούρνο. Προσοχή μην παραψήσετε το κέικ σας. Μπορούμε να τσεκάρουμε πότε το κέικ είναι έτοιμο, βάζοντας μια οδοντογλυφίδα ή ένα μαχαίρι μέσα στο κέικ. Αν βγουν καθαρά και δεν έχει κολλήσει το μείγμα πάνω τότε είναι έτοιμο να το βγάλουμε.



Χορτοφαγικό κέικ, νηστίσιμο κέικ, βίγκαν κέικ

19 σχόλια:

  1. Μπορούμε να βάλουμε μέσα καρύδια ή σταγόνες κουβερτούρα ή θα μας "κατσει";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Αν το δοκιμάσεις περιμένω αποτέλεσματα!

      Διαγραφή
  2. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!!!!!!Το εκανα με παραλλαγη,βάζοντας μέσα και λίγο κονιάκ,καθώς και τρίμμα πορτοκαλιού!!!Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ειμαι vegan αλλα προσπαθω να βελιωσω λιγο την διατροφη μου! ( αποφυγη ζωικου λιπους κ λιγοτερο κρεας!)
    πολυ ωραιο το κεικ σου! να πω οτι αντικατατεστησα μια κουπα αλευρι με ολικης και μειγμα στεβιας ( για να μειωσω θερμιδες)!
    Γνωριζεις μηπως θα μπορουσαμε να βαλουμε λαδι καρυδας αντι για ηλιέλαιο ??

    ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει. Το λάδι καρύδας έχει την ιδιότητα να γίνεται στερεό και ίσως κάτσει το κέικ. Αν το δοκιμάσεις περιμένω εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  4. Ψήνεται! Δοκίμασα λίγο από το μείγμα και είμαι σίγουρη ότι θα βγει πεντανόστιμο. Έβαλα και λίγο λιναρόσπορο τριμμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Yπέροχη η συνταγή σου και μπράβο σου! Χρειαζόταν ένα τέτοιο μπλογκ στα Ελληνικά. Ευκολες συνταγές που δε χρειαζονται τα πιο σπάνια και πιο δυσευρετα υλικά. Το αποτέλεσμα σε δικαιώνει! Εχω κάνει πολλες συνταγες από τη σελίδα σου και ομολογώ ότι είναι πλεον η αγαπημένη μου! Ερχεται κοσμος στο σπίτι για φαγητό και πλεον ξέρω τι να τους μαγειρέψω!Κάνεις υπέροχη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο να σε ευχαριστήσω για το υπέροχο σου σχόλιο; Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Αμα βαλουμε ξυδι κανονικο αντι για μυλοξιδο πειραζει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οχι δεν νομίζω απλά το λευκό ξύδι είναι ελαφρώς πιο έντονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι συνταγές σου είναι πολύ ωραίες. Έχουμε δοκιμάσει αρκετές. Ήθελα να σε ρωτήσω αν χρειάζεται να αλλάξω τις δόσεις σε περίπτωση που δοκιμάσω το κέικ σε στενόμακρη φόρμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι δοσολογίες παραμένουν ίδιες μπορείς να χρησιμοποιήσεις ότι σχήμα φόρμα θέλεις.

      Διαγραφή
  9. Μου αφήνει μια γεύση περίεργη μαλλον απο το ηλιέλαιο....χρησιμοποιείς κάποιο συγκεκριμένο;Λέω την επόμενη να χρησιμοποιήσω ελαιόλαδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καληςπέρα Θεοδώρα, όχι δεν χρησιμοποιώ συγκεκριμένη μάρκα. Το ελαιόλαδο θα πέσει λίγο βαρύ γευστικά στο κέικ οπότε δεν το συνιστώ.

      Διαγραφή
  10. Το μόνο που δεν είχαμε ήταν το Μηλόξιδο και βάλαμε λευκό ξίδι. Το αποτέλεσμα?? Χίλια ευχαριστώ για το πιο ωραίο Σοκολατένιο Κεικ που φάγαμε!! Τα παιδιά το λάτρεψαν ( κι εμείς-όσο μας άφησαν να φάμε ;-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω φτιάξει πολλές φορές αυτό το κέικ και πάντα βγαίνει υπέροχο. Οι αλλαγές που με τον καιρό έχω κάνει είναι οι εξης: λάδι καρύδας αντί για ηλιέλαιο, φυτικό γάλα (ότι εχω) αντί για νερό, ζάχαρη καρύδας μαζί με χαρουπομελο ή μελασσα αντί για ζαχαρη και κομματάκια ωμό κακάο στο μείγμα! Επίσης πειραματίζομαι λίγο,αντικαθιστώντας μερος του αλευριού για όλες τις χρήσεις με αλευρα οσπρίων, αμυγδάλου κτλ. Παλιότερα που δεν έτρωγε ο γιος μου αρκετόυς ξηρούς καρπούς, έβαζα κομματάκια μαζί με σταφίδες κτλ για να είναι πιο θρεπτικό για το πρωινό του. Όπως και αν το έχω κάνει, βγαίνει πάντα τέλειο!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω κάνει ξανά και ξανά τη συνταγή σου και την έχουμε καταευχαριστηθει οι πάντες, βιγκανς και μη.
    Σου οφείλω ένα ευχαριστώ και συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πραγματικά πολύ εύκολες, νόστιμες και απλές συνταγές! Έχω δοκιμάσει αρκετές από το μπλογκ και πετυχαίνουν! Ειδικά αυτή τη συνταγή την έχω επαναλάβει αμέτρητες φορές προσθέτοντας και κομμάτια κουβερτουρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ωραιο το κεικ, αν δεν βαλω κακαο πρεπει να αυξησω κατι απο τα λοιπα στερεα υλικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πως σας φάνηκε η συνταγή; Γράψτε μου τις εντυπώσεις σας, τα σχόλια σας ή τις παρατηρήσεις σας.

 

Πίσω από το Vegan & Νόστιμο

Translate this Blog

Yποκ/τα Αυγού & Κούπες Μέτρησης